Vidpres Portfolio: "Hoop voor Sanjongeren" in Botswana.

Voor CGK-diaconaat heeft Vidpres een professionele projectvideo geproduceerd voor het initiatief “Hoop voor Sanjongeren.” Deze video brengt de impact van het project helder in beeld en inspireert kijkers om betrokken te raken.

Optimalisatie van aangeleverd videomateriaal.

De oorspronkelijke, Engelstalige video werd aangeleverd als basis, maar om de boodschap effectief over te brengen binnen de kerken, heeft Vidpres een Nederlandstalige ondertiteling toegevoegd. Daarnaast is de video ingekort tot 2:30 minuten om de boodschap krachtig en to-the-point te houden.

Professionele branding en visuele herkenbaarheid.

Om de video in lijn te brengen met de huisstijl van CGK-diaconaat, is deze voorzien van:

Het CGK-logo in de rechterbovenhoek

Een op maat gemaakte intro met projectgegevens, de contouren van het land en de nationale vlag

Een herkenbare outro met een link naar de website en een QR-code voor donaties

YouTube optimalisatie voor maximale bereikbaarheid

De video wordt gepubliceerd op het YouTube-kanaal van CGK diaconaat, inclusief een abonneeknop en aanbevolen video’s om de zichtbaarheid te vergroten.

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.
Rating: 0 sterren
0 stemmen

Wil jij ook een impactvolle projectvideo laten maken? Vidpres helpt je jouw boodschap krachtig in beeld te brengen! Neem contact op voor meer informatie.